netbeans Net2Java

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0659

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Hallo,
Ten eerste, ik weet niet zeker of dit nu bij .net of bij java moest staan, dus ik heb hem maar bij java gezet.
Maar nu mijn vraag:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma of plug-in die mijn C# scriptje's over kan zetten naar Java. Nu stuitte ik na enig zoek werk op de Net2Java plug-in voor netbeans, en las ik in een bericht (https://blogs.oracle.com/dannycoward/entry/net2java_goes_open_source) dat het open-source is gemaakt. Nu doet alleen geen enkele link het meer en lijkt het hele programma van de aardbodem verdwenen. Ik vroeg mij nu dus af of de plug-in en de code nog ergens te vinden/downloaden is.
Alvast bedankt,
Jan Thiemen Postema

al eerst welkom in de java wereld .
moet je normaal in geven in eclipse en die laten downloaden.
en zie je geen zoeken of zoiets staan.

Hoeveel scripts en hoe complex zijn de scripts??

Hoi,
Ik heb inderdaad de zoekfunctie gebruikt, van oracle blogs, java.net en van netbeans. Een plug in installeren in Eclipse lukt me ook nog wel. Het nadeel is dat dit om een netbeans plug-in gaat, die ik gewoon nergens meer kan vinden :(

Maar het gaat niet zozeer om het overzetten van .net naar java, maar meer voor een klein projectje, dat deels dezelfde opzet heeft als dat deze plug-in had. Daarom wilde ik hem gebruiken om van te leren en als basis te gebruiken.

Toch bedankt,
Jan Thiemen

en welke functie mis je ik was met een plugin bezig maar die blijft steken bij het niet vinden van het absolute path van de workspace daar ik een volledig rar zip als template in de workspace wouw copyeren.

O, laat maar, ik heb de plugin al gevonden, hij stond ergens, ver weggestopt op google code. Alsnog bedankt in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan