Netbook in een loop bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firemaus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
2
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn netbook terug gezet naar de fabrieksinstellingen omdat ik hem wilde geven aan mijn ouders. Dus leek mnij de makkelijkste manier om alles van mij te wissen.

Dus ik heb het programma opgestart en in de afgelopen nacht laten draaien...
Althans dat dacht ik....

Bij het opstarten vandaag zat er totaal geen stroom meer in. Dus aan het netsnoer gehangen en geprobeerd op te starten.

Het bleek dus dat mijn stekker er niet goed in zat.

Na het opstarten kreeg ik de melding "gereed maken voor eerste gebruik". Na deze melding blijft hij hangen. En start hij weer opnieuw op.
Ook in de veilige modus is hij niet te herstarten want dan krijg ik een foutmelding dat de herstel installatie niet goed is uitgevoerd.

Mijn vermoeden is dat tijdens de herstel operatie de accu is leeg geraakt en dus de procedure niet goed is doorlopen. Wat moet in nu doen?
Het betreft een netbook 10,1 inch van Packerd Bell. W7 starter zit erop en is pas 3 weken oud.

Ik heb al van alles geprobeerd, een usb opstart, een nieuwe installatie, noem het maar op... Word er nu een beetje moedeloos van!

Ik heb er geen installatie cd / recover cd bij gekregen dus dat helpt ook niet.

Systeemgegevens:
Merk Packard Bell
Type: Dot SR
Processor: Intel atom 1.600 ghz
VGA Bios Intel V1585
1024 intern geheugen
160 GB schijfruimte
Voor geinstall. windows 7 starter

Hoor graag van jullie.
 
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn netbook terug gezet naar de fabrieksinstellingen omdat ik hem wilde geven aan mijn ouders. Dus leek mnij de makkelijkste manier om alles van mij te wissen.

Dus ik heb het programma opgestart en in de afgelopen nacht laten draaien...
Althans dat dacht ik....

Bij het opstarten vandaag zat er totaal geen stroom meer in. Dus aan het netsnoer gehangen en geprobeerd op te starten.

Het bleek dus dat mijn stekker er niet goed in zat.

Na het opstarten kreeg ik de melding "gereed maken voor eerste gebruik". Na deze melding blijft hij hangen. En start hij weer opnieuw op.
Ook in de veilige modus is hij niet te herstarten want dan krijg ik een foutmelding dat de herstel installatie niet goed is uitgevoerd.

Mijn vermoeden is dat tijdens de herstel operatie de accu is leeg geraakt en dus de procedure niet goed is doorlopen. Wat moet in nu doen?
Het betreft een netbook 10,1 inch van Packerd Bell. W7 starter zit erop en is pas 3 weken oud.

Ik heb al van alles geprobeerd, een usb opstart, een nieuwe installatie, noem het maar op... Word er nu een beetje moedeloos van!

Ik heb er geen installatie cd / recover cd bij gekregen dus dat helpt ook niet.

Systeemgegevens:
Merk Packard Bell
Type: Dot SR
Processor: Intel atom 1.600 ghz
VGA Bios Intel V1585
1024 intern geheugen
160 GB schijfruimte
Voor geinstall. windows 7 starter

Hoor graag van jullie.

Welkom op helpmij

Bij het aanzetten constant op alt+f10 drukken hierbij start je op van de recovery partitie of gewoon Windows 7 Home premium kopen en er op zetten via usb stick temaken met Ultraiso

PS: Ik heb windows 7 starter gezien op een netbook bij media markt en het ziet er lelijk uit moet ik zeggen niet waar???
 
Laatst bewerkt:
Welkom op helpmij

Bij het aanzetten constant op alt+f10 drukken hierbij start je op van de recovery partitie of gewoon Windows 7 Home premium kopen en er op zetten via usb stick temaken met Ultraiso

PS: Ik heb windows 7 starter gezien op een netbook bij media markt en het ziet er lelijk uit moet ik zeggen niet waar???

JAAAA gelukt!!!! Helemaal goed!! ik ben je heel erg dankbaar.:thumb:
Enne ga nu gelijk premium erop knallen.... ziet er idd niet uit dat starter....:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan