netgear adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

versprillec

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
het is mij in eerste instantie gelukt om op zolder door middel van 2 netgear adapters een internet verbinding te krijgen ,let wel op het moment dat ik op zolder internet had ,had ik beneden op de pc die gewoon met de kabel verbonden is geen internet omdat ik dus maar 2 adapters heb .maar nu krijg ik op zolder de internet verbinding niet meer tot stand ,alles werkt goed maar er is een probleem met het ip adres wanneer ikinstel dat hij dit adres automatisch moet vinden lukt dit niet en wanneer ik het adres van de beneden verbinding intyp geeft hij aan dat de verbinding hersteld is maar heb ik nog steeds geen internet hoewel ik wel verbinding heb en ook het oranje lampje achter de pc brand ,in de eigenschappen kan ik zien dat er aan beide kanten pakketten worden verzonden .als ik bij netgear kijk staat alles goed ingesteld ,er worden 2 adapters gezien .het gekke is dat het in het begin wel goed werkte en nu ineens niet meer .als ik beneden bij internet eigenschappen kijk zie ik dat er bij gateway een adres staat ,bij de pc op zolder staat geen adres bij gateway ,zou dit het probleem kunnen veroorzaken?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan