Netgear problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Help,
Wij hebben vanmiddag 2 nieuwe computers geinstalleerd, daarbij hebben wij een draadloos netwerk. Nu werk mijn computer wel op internet, maar die van mijn vrouw niet. Als ik de ene cd romschijf installeer krijg ik een lege map onder programfiles, en de andere cd-romschijf verwijst niet naar een doel. Ik heb het nu al 20 keer geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem.

Beide hebben wij nu windows 7 prem.

Wie weet er een oplossing

Groetjes Rama :evil:

Welk product van Netgear wil je installeren?
32bits of 64bits besturingssysteem?

Gecontroleerd of je hardware (usb-adapter ?) wel Win7 compatible is?

Het is de netgear WN111V2 met een wireless USB adapter, het vreemde alleen is dat hij op mijn computer wel werkt, en op die van mijn vrouw niet, het zijn allebei dezelfde schijfjes en de zelfde adapters. het is inderdaad windows 7 64bits
Ik krijg met geen mogelijkheid het schijfje geinstalleerd!!

groetjes Rama

'k Had dergelijke problemen ook al eerder ervaren met Netgear usb/adapters.
Ik ben blij dat er voor jullie adapter een update is.
Dan gaat het met de update van Wampier vast wel lukken.

Het is opgelost, heb gewoon een nieuwe adapter gekocht dat is de weg van de minste weerstand!!!

Nogmaals bedankt voor het meedenken groetjes Rama

Hardware wordt ontworpen voor bepaalde besturingssystemen.
Als je dan een nieuwer aanschaft, dan kan dit een van de dingen zijn waar je tegen aan loopt.

Maar werkte de update van Wampier niet dan?

Ik heb dat niet kunnen uitproberen omdat ik zelf met mijn computer met dat probleem niet op internet kon.
Ik moest dat op een andere computer met ook een netgear software uitproberen
Het probleem was dat die van dat systeem de netgear software wilde overschrijven, en dat risico wilde ik niet lopen. verder kan je het niet opslaan, misschien wel als er geen netgear op staat.

Groetjes Rama

Het bestand had je gewoon kunnen downloaden op elke andere pc.
Dan kopieer je het naar of rechtstreeks op mem. stick bijv. en installeer je het vervolgens op de pc waarop de cd niet werkte.

Maar dat is voor een volgende keer.
Je bent nu immers geholpen en kan draadloos het internet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan