Netgear WG111v2 werkt niet onder vista 64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Goedemorgen,

Ik heb vannacht Vista 64 bits op m'n pc geinstalleerd maar ik krijg de Netgear WG111v2
wireless usb 2.0 adapter met geen mogelijkheid aan het werken. Op m'n vista 32 bits doet ie het wel. Ik heb al van alles geprobeerd, modem reset alles een minuut uit de stekker getrokken. Ik heb een driverversie gedownload die onder én 32 én 64 bits werkt, maar die doet het ook niet.
Zie ik iets over het hoofd?

Laatst bewerkt:
Beste Teun,

Ook deze drie drivers geprobeerd maar met geen mogelijkheid on-line te komen, geeft steeds aan dat windows geen netwerken kan vinden.

Als jij zeker weet dat je een WG111v2 hebt kan je drivers installeren wat je wilt.
De melding van Netgear is toch duidelijk?

Als jij zeker weet dat je een WG111v2 hebt kan je drivers installeren wat je wilt.
De melding van Netgear is toch duidelijk?

Wat bedoel je nu precies, want ik kan je ook niet helemaal volgen...

Dat V2 is de hardware versie van de dongle en die andere de driver versie...

Wat bedoel je nu precies, want ik kan je ook niet helemaal volgen...

Dat V2 is de hardware versie van de dongle en die andere de driver versie...

Hoi,

Nou ja, als het voor @Argos maar duidelijk is.
Maar nog even uitleg:
Argos wil de dongle WG111v2 gebruiken onder Vista 64bits
Op de site van Netgear wordt aangegeven dat de WG111 pas vanaf versie 3.2.0 ook Vista ondersteunt.
Dus vandaar mijn reactie, dat het installeren van drivers voor latere versies geen enkele zin heeft. Dongle-V2 blijft V2 en zal niet onder Vista werken .... zo geeft Netgear zelf aan.

Laatst bewerkt:
Argos wil de dongle gebruiken onder Vista 64bits
Op de site van Netgear wordt aangegeven dat de WG111 pas vanaf versie 3.2.0 ook Vista ondersteunt.
Dus vandaar mijn reactie, dat het installeren van drivers voor versie V2 geen enkele zin heeft. V2 blijft V2 en zal niet onder Vista werken .... zo geeft Netgear zelf aan.

Dat staat er dus niet....

Er staat dat de driver-versie vanaf 3.2.0 voor de HARDWARE versieV2 onder Vista werkt!!

Het zijn de drivers voor de V2 versie, die hardware werkt dus onder Vista met de drivers vanaf versie 3.2.0.
Er bestaat niet een een adapter met hardware versie nummer 3.2.0.....

Dat denk ik ook..... in ieder geval verkeerde interpretatie......

Wanneer je de betreffende driver download heet deze zelfs:
WG111v2 3.4.0 zip.....
Dus driver-versie 3.4.0. voor de WG111V2

Beste mrmusic en Teun,

Ben voor m'n werk een paar dagen weggeweest dus vandaar deze late reactie;
ik heb dus die WG111v2 versie 3.4.0 geinstalleerd en nu kwam ik wel on-line. Bedankt dus beide voor de medewerking.

Groetjes argos50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan