Netgear WG111v3 software werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

batch

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Hallo,

Ik heb een probleem: Mijn Netgear WG111v3 software (voor draadloze netwerken) werkt volgens mij niet. Als is mijn pc opstart komt het programma in beeld te staan en maakt hij verbinding met mijn draadloze netwerk. Na even wachten staat in beeld dat hij verbinding heeft. Maar dat is helemaal niet zo want onderaan in de systen-tray staat zo'n schermpje met een geel uitroepteken. (zie foto) Ik heb de software al heel vaak opieuw geinstaleerd maar het werkt gewoon niet! Weet imand hoe dat komt?

[smallimg]http://img229.imageshack.us/img229/3494/netgear.png[/smallimg]
(het slotje betekent dat het beveiligd is)

als het goed is en je installert de software van netgear vraagt ie wil je je draadloze verbinding laten beheren door netgear of door windows, als je daar kiest door windows en dan gewoon via windows verbinding probeert te maken met je draadloze netwerk, werkt het dan wel?

Dat klopt, maar ik krijg nog steeds hetzelfde :( (ik weet zeker dat het wachtwoord goed is)

probeer je accespoint eens dichter bij je computer te plaatsen of andersom want k zie dat je vebindings sterkte laag is, het kan daar aan liggen, je kan anders ook proberen om even op een andere computer de nieuwste drivers/software van deze stick te downloaden.

Laatst bewerkt:
aan de signaal sterkte ligt het niet ik had eerst wel verbinding maar sinds ik windows 7 release candidate er op heb is het weg (had dual boot met xp) maar ik heb het er nu weer af gegooid maar ik heb nog steeds geen internet. Het heeft dus wel gewerkt.

Laatst bewerkt:
heb het eindelijk opgelost viruscanner blokkeerde het protecol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan