Netgear WG311 pci kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

ratar

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Ik heb een Netgear router en een een Netgear WG311 PCI Netwerk kaart in mijn pc gedaan. Hij ziet de router wel maar verbinding maken ho maar. Ik krijg geen ip adres, als ik met mijn laptop verbinding wil maken is het geen probleem. Ook blijft de meegeleverde software constant "scannen" Wie weet hier een oplossing voor, ik zit met mijn handen in t haar.....

Hoi,

Hoe zie je dat ie de router ziet?
Al de 'wireless zero configuration" van XP geprobeerd?

Ed

re

Ik hem hem zojuist in een andere pc gestopt.....en hij werkt. Heel vreemd ik weet nu dat het kaartje werkt, dus het ligt aan ide ander pc. En nee ik heb de zero xp nog niet geprobeert. Hij ziet het netwerk wel, ook zie je de snelheid 54mb channel maar waar het ip adres moet staan staat dus niks.....alleen ------.

Altijd moeilijk zulke problemen op te lossen op afstand zonder dat je even alle instellingen e.d. kunt zien maar goed we proberen het.:)

Hoe ziet Apparaatbeheer het kaartje ? Zonder melding ?
Probeer eens een vast IP-adres toe te kennen. (als je weet hoe dit moet)

Ed

re

Ja dat klopt op afstand kun je het moeilijk inschatten....maar het is ook moeilijk om het goed uit te leggen. Ik heb de router en pci kaart gekocht voor een vriend. Omdat ik het niet voor elkaar kreeg heb ik de kaart mee naar huis genomen en het werkte thuis wel. De pc van mijn vriend is vrij oud P4 1,6G met 650 mb geheugen Win XP sp2. Mischien werkt een nieuwe instalatie. Ik ga die pc binnenkort op halen en kijken of hij wel verbinding maakt met mijn router....maar ik denk het niet het zal toch niet aan de router liggen als hij geen ip krijgt toe gewezen.....maar goed ik ga het allemaal nog eens proberen.......wie raad heeft, meld het me!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan