Netgear WGR 614 V9 probleem :(?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FaiT90

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Berichten
127
Hallo mensen van helpmij forum,

ik heb een probleempje met mijn router,
deze router is net buiten de garantie, maar werkt nog wel.
iedergeval hij werkt op bekabeling.

zodra ik bij de router wil inloggen ( 192.168.1.1 ) krijg ik reclame van @home, terwijl het een netgear router is die gewoon in de winkel is gekocht als normale router.
zodra ik dat weg wil klikken wil hij het venster sluiten, dus dan vul ik maar wat gegevens in die niets te maken hebben met @home omdat ik niet bij ziggo zit.
zodra dat klaar is vraagt hij om een wachtwoord en gebruikers naam.
Op de onderkant staat dat de gebruikers naam admin is en het wachtwoord password.

zodra ik deze probeer in te vullen zegt hij dat het wachtwoord of de gebruiken verkeerd is, en dat ik het nogmaals moet proberen.

dan kom ik tot het punt dat het wachtwoord en gebruikers naam niet meer correct werken, dus heb ik hem gereset met de reset button op de achter kant, gewacht tot de lampjes uitgaan en dan weer laten opstarten.

dan komt het zelfde probleem weer naar voren dat de gebruikers naam en het wachtwoord niet correct zijn.

ik heb de router ook al opgeschroeft en er in gekeken, maar daar zie ik ook verder niets wat er niet hoord.

ik ben zelf een IT persoon, maar ik heb dit nog nooit mee gemaakt.

ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met mijn probleem.

ik heb hier 2 foto's van het type router dat ik heb:
16linb8.jpg

29z4cnp.jpg

mvg
-=FaiT90=-
 
Als dit zo'n apparaat is dat ooit van @home is geweest, dan moet je proberen:
gebruikersnaam: admin
wachtwoord: draadloos

Succes,

Tijs.
 
Tijs super bedankt voor je snelle rectie :)
dit werkte super,
het apparte is dat hij nooit van @home is geweest, maar het wachtwoord dat werkte wel.

hierbij bedankt je hebt me probleem opgelost. :love:

mvg
Rutger.
 
Zoals je merkt is het wachtwoord 'draadloos' bepaalt niet, uhm, 'internationaal' :D

Lijkt mij dus dat je wel degelijk een ex-@home apparaat hebt, maar misschien overgekocht of dat netgear een router die voor @home was ingericht als een 'gewone' verkocht heeft.

Mooi dat het voor je gewerkt heeft! :D

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan