NETGEAR WNDA3100 op mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrjw1905

Banned
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
180
ik heb een wnda3100 gekocht en ik wil deze aansluiten op mijn mac.
Het wil alleen niet lukken...

Iemand enig idee?
 
Hoi,

Eerst maar even vertellen wat je al geprobeerd hebt dan, anders wordt het wel heel moeilijk om 'in the blind' een reactie te bedenken hier .....
 
ik heb de instalatie CD al geprobeerd maar daar staan alleen windows dingen op....
terwijl er op de site van de laptopshop.nl wel stond dat hij het ook deed op een mac, vandaar mijn vraag.
 
Wellicht moet je helemaal geen installatiecd gebruiken, maar de adapter in de mac steken en kijken wat er gebeurt .....

Erratum: ik geef je weinig kans, want op de site van Netgear wordt uitdrukkelijk niet vermeld dat hij geschikt is voor OS X

http://www.netgear.nl/producten/ft_pdf/wnda3100.pdf

.... en reken er dan maar op dat dat klopt, want als hij wél geschikt zou zijn voor een Mac, had Netgear dat zéker vermeld ......
 
Laatst bewerkt:
Tja ....

Ik zou zeggen: vraag het de Laptopshop en Bol.com ...... en vraag ze dan gelijk om de installatiesoftware (als die inderdaad niet op de cd staat ..... en als dat zo is, destemeer een aanwijzing dat hij niet geschikt is voor Mac, want ook in dat geval had dat wél op de cd gestaan .... zoals bij alle andere producten van Netgear die wél geschikt zijn voor een Mac.)

Moet je trouwens wel zeker weten dat ze dat ook echt beweren ...... op de resp. sites kan ik het niet vinden. Dus misschien heb jij het zelf wel mis :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan