Er zijn meerdere types WNDR4500, namelijk WNDR4500 en WNDR4500v2.
Ik ga er hier maar vanuit dat je de v2 versie hebt (want recent aangeschaft), waarvan
hier de support informatie staat (handleidingen etc.)
Er zie maar 1 reden waarom het niet zou werken (indien de Netgear en de Experiabox goed met elkaar verbonden zijn), en dat zou dan zijn als de Experiabox óók het 192.168.1.x netwerk gebruikt aan de thuisnetwerk-kant. (Zover ik weet) zijn alle (of minstens de meeste) Experiaboxen zo ingericht dat die het 192.168.
2.x netwerk gebruikt aan de thuisnetwerk-kant (wat geen probleem oplevert), maar het moet wel gecheckt worden.
In ieder geval: Zoek even uit welke ip-adressen de Experiabox gebruikt aan de thuisnetwerk-kant. Dus verbindt een pc/laptop met de Experiabox en kijk na welk ip-adres de pc/laptop dan gekregen heeft. Is dat niet in de 192.168.1.x reeks (dus er is niet het probleem van de tweede paragraaf hierboven), dan is er mogelijk een verkeerde koppeling gemaakt tussen Netgear en Experiabox, bijv. een van de 4 LAN aansluitingen van de Netgear doorverbonden met de Experiabox ipv. de ene WAN aansluiting van de Netgear (zie
de Installation guide wat er doorverbonden moet zijn met de Experiabox.
Dan kan het verder nog zijn dat de gebruikte netwerkkabel niet goed is. Test ook een andere netwerkkabel tussen de Netgear en de Experiabox.
Tijs.