Netmeeting toepassing msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi,

ik heb msn 6
maar ik kan niet vanuit msn 6 netmeeting starten voorheen kon dat wel

hoe stuur ik netmeeting naar iemand anders ?

grt

Stan

heb je pas msn 6¿ zoveel ik weet kan je geen netmeeting sturen naar anderen.
Juist die anderen moet een net paspoort account hebben of aanmaken.
En dan als ze online zijn kan je netmeeting starten.

maar die anderen werken ook met msn 6 dus dan moet het toch ook bij mij kunnen

hoi stanley.

wat bedoel je dan precies met netmeeting naar iemand sturen¿
Ik heb ook msn 6 en netmeeting kan ik wel opstarten , alleen als iemand van mijn contact lijst aanwezig is, en ok je kan iemand toevoegen via email en dan alleen als die persoon online is kan ik netmeeting starten.
Maar dan, moet die persoon of alle personen in je contact lijst een net paspoort hebben, zoniet geen netmeeting, of heb ik het mis ¿ of een andere versie van 6 ¿ iemand anders antwoord misschien¿

er is een functie in msn dat je netmeeting kan opstarten

Netmeeting starten heet dat , volgens mij moet dat bij 'acties' staan maar ik zie het dus nergens staan

en voorheen in windows messenger 4.7 en msn 5 wel

netmeeting

Hoi stanley,

ok bij mij staat onder acties, oa. netmeeting
ook bij meer> staat start netmeeting.
vreemd dat het bij jou niet staat¿¿¿¿
is het zeker msn 6 ? die je hebt.

netmeeting

Als je de laatste versie van MSN Messenger wilt installeren op computers met Windows 2000 of Windows XP, moet je beschikken over de juiste privileges. Op NT-besturingssystemen moet je een Beheerder voor de computer zijn. Als je niet zeker weet over welke privileges jij beschikt op je computer, neem je contact op met de systeembeheerder.
AnderenGebruikers van Windows 2000 aan wie wordt gevraagd een upgrade uit te voeren naar de laatste versie van MSN Messenger, ontvangen mogelijk een verificatiefoutbericht. Wij zijn van dit probleem op de hoogte en zijn bezig het op te lossen. Als je dit foutbericht ziet, klik je op Annuleren. Klik vervolgens hier om de laatste versie van MSN Messenger van de website te downloaden.
Voor het starten van een televergadering met NetMeeting® is Microsoft NetMeeting 2.1 of hoger vereist. Dit programma kun je hier downloaden.
Je kunt alleen een televergadering met anderen houden of spelletjes met anderen spelen als beide partijen dezelfde versie van de toepassing in kwestie op hun computer hebben. Stel dat je NetMeeting versie 2.1 hebt en Joop wilt uitnodigen voor een online vergadering, dan moet Joop ook over versie 2.1 van NetMeeting beschikken.

zal misschien niet van toepassing zijn.... maar ik denk mee...
groeten
marcel

sorry stanley. keek niet goed... windows bekend.... hoop dat je misschien van een ander een goed antwoord krijg.

bovendien is er maar 1 gebruiker

IK
en ik ben ook de beheerder

gooi msn eraf, en installeer opnieuw, kijken of er wat verandert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan