netropa Hot key

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
hallo mensen,

ik heb de laaste dagen las van een raar ding wat teleksn op mijn taakblak verschijnt en kan er totaalniks aan veranderen ook niet afsluiten het gaat pas weg als ik de pc herstrart heb al gekene voor spyware en viusen maar dat hebik niet weet iemand er raad mee

alvast bedankt

Hoop dat je Engels een beetje goed is:

Netropa Hotkey Server task seen only on DELL and Compaq PCs running Windows NT4/2000/XP. Our understanding is that this task prevents any hotkeys you configured via the Netropa/Dell hotkeys configuration software, from working when your PC is locked by a screensaver.

Recommendation :
NHKSRV is sometimes responsible for literally eating up CPU cycles, up to 90% CPU usage sometimes. So, although NHKSRV is effectively a security feature, you may need to disable it and possibly completely disable hotkey support altogether. To disable, use The Ultimate Troubleshooter, or if you cannot see NHKSRV in The Ultimate Troubleshooter, go to "Control Panel \ Services" in WinNT4, or "Control Panel \ Administrative Tools \ Services" in Win2000/XP to set this service to "Manual".

Da's knap lastig.

Het schijnt iets te maken te hebben met sneltoetsen op Dell en Compaq pc's.

Ga via Start > Instellingen > Configuratiescherm naar Systeembeheer, kies daar voor services. En dan moet je
NHKSRV op handmatig zetten.

Blijkbaar is dan het probleem opgelost.

ik heb het gevonden heb hem op uitgeschakeld gezegt en hij blijft er staan

Ook als je de computer opnieuw opstart?

Zou het verder niet meer weten.

Iemand anders nog suggesties?

dan komt het te staat maar formateer wel moet ik toch om 4 dagen doen dus

Dat lijkt me op zijn zachtst gezegd niet normaal. Kan je daar eens wat meer over vertellen?

als ik alles opnieuw heb geinstalleer gaat het 2 dagen goed, en dan krijg ik alleen maar problemen en zeker dat hij 10 minuten nodig of op te starten en ook naar de programmás ingaan duurt zeker 3 a4 minuten heb een p4 2.39 gh 80 gb hardisk en interngeheugen is 768

ik zet niks bijzonders er op maar hoe ze log moet plaatsen weet ik helemaal niet hoe ik moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan