Netscape 7.1 en Mozilla 1.4 gelanceerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de fans: een ander mozilla icoon (ico bestand in bijlage, macOS-achtig icoon). Eenvoudig met Reshack te veranderen of verander alleen de snelkoppeling.
 

Bijlagen

  • mozillaico.zip
    656 bytes · Weergaven: 24
support voor caveman

Hahaha, ik kom hier nooit meer, maar toen ik -na lange tijd- weer eens een kijkje nam, zag ik Caveman als enige eenzaam over Mozilla schrijven (en zelfs over Netscape!!)

Dat vond ik zo triest dat ik hiermee eventjes support wil geven.

Sterkte en ik sta achter je (maar niet meer hier) !!

groetjes, hpl
 
Dank je, het is een eenzame strijd... Overigens is op Slashdot een meerderheid van de bezoekers Mozilla gebruiker, daar is het minder eenzaam ;)
 
Ik werk toch héél prettig met Netscape 7, maar 7.1 vreet na een tijdje toch heel wat systeembronnen op, daar ben ik minder blij mee. Misschien binnenkort toch eens Mozilla proberen. :cool:
 
Netscape leek me al teveel verziekt met AOL plugins. Mozilla 1.4 is snel en veilig en een grote verbetering t.o.v. versie 1.3.1, dus probeer het zeker eens uit.
 
Thx, zal ik zeker doen. Netscape is bij mij begonnen als een probeersel, en heel goed bevallen. AOL is idd wat lastig, en aangezien Netscape toch gebaseerd is op Mozilla, ga ik die zeker uittesten.:thumb:
 
Mozilla probleem

Hallo leden,

Hoe installeer ik Mozilla als mijn eerste browser. Dus hoe krijgt Mozilla voorrang boven Internet Explorer?
Bij voorbaat dank.

Nico200
 
edit>preferences>navigator>set default browser (of via tools>options bij Firebird)
 
Ik ben net zelf firebird aan het uitproberen, en tot nu toe bevalt het goed. Het is even wennen. Vooral de tabbladen bevalt me erg goed, maar dat had opera ook al.

Verdere opties/features ga ik uitproberen.
 
Allemaal weer geinstalleerd en heel ff uitgechekt. Ziet er leuk uit maar jah opera blijft the king!!! Mss dat mozzila me nog eens om krijgt maar netscape blijft voor mij een oudere versie van opera met een paar pluspuntjes en veel minpuntjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan