Na de eerste installatie van Netscape Communicator 5.0 kreeg ik na het aanklikken van het programma-icoon een venster van de dial-up van mijn provider WorldAccess. Na het akkoord voor de dial-up werd verbinding gemaakt en startte de browser. Na een crash van de harde schijf werd alles opnieuw geìnstalleerd, waarna de startende Communicator niet meer om een dial-up-verbinding vroeg. Ook de inmiddels geïnstalleerde versie 4.5 heeft dit euvel.
Ik moet dus iedere keer eerst de dial-up-verbinding starten, wachten op de verbinding en dan Communicator starten. Navraag bij de helpdesk van WorldAccess leverde mij de mededeling op dat dit geen probleem van de provider is maar van Microsoft.
Na de aanschaf van twee licenties voor Windows 95 - en dus maar beschikkend over vier gratis vragen bij Microsoft – verwacht ik daar geen oplossing. Daarom wil ik u vragen mij de – waarschijnlijk simpele – oplossing voor dit probleempje te bieden.
Ik moet dus iedere keer eerst de dial-up-verbinding starten, wachten op de verbinding en dan Communicator starten. Navraag bij de helpdesk van WorldAccess leverde mij de mededeling op dat dit geen probleem van de provider is maar van Microsoft.
Na de aanschaf van twee licenties voor Windows 95 - en dus maar beschikkend over vier gratis vragen bij Microsoft – verwacht ik daar geen oplossing. Daarom wil ik u vragen mij de – waarschijnlijk simpele – oplossing voor dit probleempje te bieden.