Netscape Composer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter53

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
297
Dit file bevat een tabel, een paar iframes en scripts, en verder alleen heel veel tekst. Ik heb 24 van dit soort files en met geen van deze heb ik problemen.
Maar in dit file kan ik, wanneer ik met Netscape composer werk, na het woord "~striets" weinig meer beginnen. De cursor verplaatsen kan nog wel, maar backspace, delete, enter, enz. hebben geen enkel effect meer.
Is het file misschien te groot voor Composer? het is >500kb. De files waar ik geen problemen mee heb zijn een namelijk een stuk kleiner.

Ik weet dat er het één en ander op het file aan te merken is (een groot aantal loze <br> zo lijkt het), maar het is correcte HTML.

Als jullie nu gaan zeggen dat Netscape composer ouderwets en achterhaald is, dan zou ik daarbij dan wel graag vermeld zien welke WYSIWYG editor dergelijke files, inclusief I-frames, wel aan kan.

Nee, ook niet zeggen dat frames achterhaald zijn; gewone frames zijn misschien ondingen, ik gebruik ze dan ook niet, maar een goed alternatief voor i-frames, zonder ingewikkeld gedoe, is er, voor zover ik weet, nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan