Netsend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Gegroet, ik zit op m'n werk maar het netwerk hier is redelijk beveiligd. Ik kan dus de opdrachtenprompt niet openen, want als ik daarin iets wil intypen sluit hij zichzelf automatisch. Is er soms een mogelijkheid om toch via netsend mijn collega's te bereiken ? Zodat we samen wat kunnen lachen tijdens de werkuren.

Met alle duidelijkheid, ik wil geen schade berokken.

Alvast bedankt :thumb:

netsend gaat het gehele netwerk over.....en komt dus ook bij de netwerkbeheerder.
en je naam komt erbij te staan.......dat is pas lachen.........en je papieren ophalen.
en op zoek naar een ander baantje........
Wil je nog steedsweten hoe je dit kunt doen ?

Ja, is er eventueel een methode om deze gegevens niet zichtbaar te maken of onder een pseudoniem te werken?? Indien dit niet mogelijk is, ben ik jullie toch al zeer dankbaar voor de hulp :)

grtz

nee helaas dat is niet mogelijk........

is de usb poort wel beschikbaar ??

Ja de USB-Poort is beschikbaar, kan dat me verder helpen ?

En als ik dus netsend * (gebruiker) (bericht) doe dan zal de netwerkbeheerder dat niet zien ? Allesinds kan ik OpdrachtenPromt niet gebruiken doordat die beveiligd is (zie eerste bericht), is er nog een andere manier om berichten naar elkaar te sturen ?

Netsend * is juist naar iedereen. Netsend computernaam of IP is naar 1 computer.

Kan je niet gewoon intern mailen o.i.d.? De boel is niet voor niets beveiligd uiteraard.

Gebruik een usb stick met u3 software.......en je hebt de computer van de baas niet meer nodig.

Ok, een USB met U3 heb ik ja, maar wat moet ik dan precies doen hiermee?
Ik steek hem gewoon in de USB-poort en hoe gaat ie verder??

Bedankt !! :thumb:

De rest mag je uitzoeken.......(lezen,google)
Het is en blijft nog steeds een beveiligd iets....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan