Netstroom valt de hele tijd uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

plaizier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
Berichten
4
Hallo,

Als ik mijn laptop aan de netstroom heb dan valt hij de heletijd weg en begint het beeldscherm te knipperen als hij overgaat op accustroom. Om de twee sec zie ik in mijn beeld dat hij over gaat op accustroom. Wie weet wat het probleem is??
 
BANDIT123 zei:
Kapotte stekker misschien(kijk maar uit voor brand)
maar hij doet het nog steeds alleen de netstroom valt steeds weg soms dan blijft hij weer kwartiertje aan en soms gaat hij weer aan uit aan uit. en het lichtje van de adapter brand ook gewoon
 
Laatst bewerkt:
Misschien een slecht contact van je stekker of een breuk in je kabel. Maar daar moet je inderdaad mee uitkijken voor je wat opblaast in je laptop.
 
Trustno1 zei:
Misschien een slecht contact van je stekker of een breuk in je kabel. Maar daar moet je inderdaad mee uitkijken voor je wat opblaast in je laptop.

dus ik moet nu een hele nieuwe adapter kopen?
 
Je kan ook eerst proberen van iemand lenen om uit te sluiten dat het dat is
 
Ja want het kan ook aan de connector van je laptop liggen, dan heeft het geen zin om een nieuwe adapter te kopen.
 
Trustno1 zei:
Ja want het kan ook aan de connector van je laptop liggen, dan heeft het geen zin om een nieuwe adapter te kopen.

is dat te vervangen een connector van je laptop?
 
IK zou eerst eens proberen om een andere adapter aan te sluiten. Misschien als het toch de connector is dat dit zelf te repareren is. Alleen het nadeel is dat je er heel moeilijk bij kan komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan