• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

netto.werkdagen /NETWORKDAYS doet het opeens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

emel01

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
hallo

in mijn rapportage zit een formule die de netto werkdagen uitrekent. Deze formule heeft het altijd goed gedaan. Tot op heden. zie attachment. opeens krijg ik dus foutmelding #naam. niets is veranderd aan de spreadsheet. ook staat mijn analysis toolpak aangevinkt. heb ook de formule in nederlands gemaakt en engels, maakt geen verschil. fout melding blijft!

wie helpt mij even?

Bijlagen

hallo

in mijn rapportage zit een formule die de netto werkdagen uitrekent. Deze formule heeft het altijd goed gedaan. Tot op heden. zie attachment. opeens krijg ik dus foutmelding #naam. niets is veranderd aan de spreadsheet. ook staat mijn analysis toolpak aangevinkt. heb ook de formule in nederlands gemaakt en engels, maakt geen verschil. fout melding blijft!

wie helpt mij even?

Als je op de formulebalk staat en aan het eind van de formule klik je op ENTER dan krijg je de waarde weer.
Óf je kunt op de Fx knop klikken naast de formule.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

bizar, bij mij dus niet he (enter drukken aan het einde van de formule balk).

de Fx knop zegt vervolgens functie invoegen

hi

ja ik zie het, dat is echt raar... in jouw versie staat nu wel in de formule balk

='C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\BIBLIO\Analysis\ATPVBAEN.XLA'!NETWORKDAYS(B8;C8)-D8

als ik dit weer terugzet naar alleen de formule. dan staat er weer #naam

om gek van te worden....

(als jij de formule omzet naar puur formule, geen path... wat krijg jij dan? )

hi

ja ik zie het, dat is echt raar... in jouw versie staat nu wel in de formule balk

='C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\BIBLIO\Analysis\ATPVBAEN.XLA'!NETWORKDAYS(B8;C8)-D8

als ik dit weer terugzet naar alleen de formule. dan staat er weer #naam

om gek van te worden....

(als jij de formule omzet naar puur formule, geen path... wat krijg jij dan? )

Bij mij staat al uitsluitend de formule.:shocked:

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Vlgns mij is het een kwestie van cel formaat.
Als je het bestand opent dan is het celformaat general ga je er in staan en klik op enter dan veranderd deze in datum.
Verander het in getal zonder komma's en het probleem is over.

Extra > Invoegtoepassingen > vinkje bij: Analysis Toolpak

ook staat mijn analysis toolpak aangevinkt
Had ik ff gemist.;-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan