Hallo mensen,
Al enige tijd ben ik bezig om een soort shell replacement voor Windows te programmeren. Het is niet te bedoeling dat deze werkelijk alle functies van Windows zal overnemen, maar eerder een mooie interface te bieden die aansluit bij het gevoel en de stijl van Windows 8. Met NetvOS is het mogelijk zowel je gewone desktop programma te openen als ook de applicaties die verkrijgbaar zijn via de NetvOS AppPlace. De programma interface is geheel in het Engels. Ik ben heel benieuwd wat jullie van NetvOS vinden, ik hoor graag op en aanmerkingen! Ook zijn bug-reports welkom.
Minimum vereisten:
Windows XP of beter
Microsoft .NET Framework 4.0
NetvOS is getest op resoluties van 1920x1080 (16:9 verhouding) en 1280x1024 (4:3)
Het kan gebeuren dat op andere resoluties controls niet op de juiste plaats staan.
Resoluties kleiner dan 1024x768 worden niet officieel ondersteund!
Laatste versie:
0.7.46.28913
Download hier de laatste versie: http://www.netvos.bugs3.com/download/nvosalphaprefour.zip
features:
Maakt (meerdere) accounts, slaat deze op als TDEA versleutelde *.dat bestanden
Stel je eigen 'Platform' samen, herschik tiles
Download apps van 'AppPlace'
Vergrendelingsscherm
en nog veel meer
known bugs:
Een aantal elementen hebben per ongeluk de verkeerde grootte

Al enige tijd ben ik bezig om een soort shell replacement voor Windows te programmeren. Het is niet te bedoeling dat deze werkelijk alle functies van Windows zal overnemen, maar eerder een mooie interface te bieden die aansluit bij het gevoel en de stijl van Windows 8. Met NetvOS is het mogelijk zowel je gewone desktop programma te openen als ook de applicaties die verkrijgbaar zijn via de NetvOS AppPlace. De programma interface is geheel in het Engels. Ik ben heel benieuwd wat jullie van NetvOS vinden, ik hoor graag op en aanmerkingen! Ook zijn bug-reports welkom.
Minimum vereisten:
Windows XP of beter
Microsoft .NET Framework 4.0
NetvOS is getest op resoluties van 1920x1080 (16:9 verhouding) en 1280x1024 (4:3)
Het kan gebeuren dat op andere resoluties controls niet op de juiste plaats staan.
Resoluties kleiner dan 1024x768 worden niet officieel ondersteund!
Laatste versie:
0.7.46.28913
Download hier de laatste versie: http://www.netvos.bugs3.com/download/nvosalphaprefour.zip
features:
Maakt (meerdere) accounts, slaat deze op als TDEA versleutelde *.dat bestanden
Stel je eigen 'Platform' samen, herschik tiles
Download apps van 'AppPlace'
Vergrendelingsscherm
en nog veel meer

known bugs:
Een aantal elementen hebben per ongeluk de verkeerde grootte

Laatst bewerkt: