Netwerk adapter werkt niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo98

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2012
hallo,

ik heb een tijdej geleden een pc samengesteld en hij is net inelkaar gezet door mij.
op mn oude pc kon ik 5 steepjes halen in mn kamer.
met die nieuwe pc:
-amd fx-6100
-evga geforce gt 440
-8gb ram
-2 koelers
-500wat voeding
en een netwerk adapter heb ik 2 streepjes: http://azerty.nl/0-3764-438807/tp-link-tl-wn751nd-150mbps-wir.html

kunnen julie erwat aan doen.

alvast bedankt

gr theo

het is gwn een zeer goedkope kaart normaal dat je geen supper verbinding hebt

edit kan je de kaart uit je oude pc er niet in doen

Laatst bewerkt:
Wat de prijs betreft; dat heeft in dit geval absoluut niets te maken met het bereik, waar je dat op baseert is mij een raadsel...
TS:
Controlleer wat basis dingen, is de router veranderd?
Nieuwe meubels eromheen, antenne tegenaan gestoten?
PC op een iets andere plek, antenne goed van de kast af gericht?

En natuurlijk: heb je de juiste drivers geïnstaleerd?
Je kan de actuele vinden op dezelfde website.

Ik had een laptop
Hij staat.precies goed en hij heeft 150mbps is dat goed
Router heeft soms rare dingen

Wat de prijs betreft; dat heeft in dit geval absoluut niets te maken met het bereik, waar je dat op baseert is mij een raadsel...
TS:
Controlleer wat basis dingen, is de router veranderd?
Nieuwe meubels eromheen, antenne tegenaan gestoten?
PC op een iets andere plek, antenne goed van de kast af gericht?

En natuurlijk: heb je de juiste drivers geïnstaleerd?
Je kan de actuele vinden op dezelfde website.

de prijs heeft hier zeker te maken met het bereik een dure kaart heeft een snellere verbinding en meestal 3 antennes

Dus volgens jou heeft alleen een kaart met meerdere antennes in welke situatie dan ook vol bereik en alles met 1 antenne zou nooit vol bereik kunnen krijgen???
Meerdere antennes zorgen voor een snellere verbinding, 54MB/65MB/150 etc. en gedeeltelijk voor een grotere kans dat één van de antennes iets opvangt.

In de echte wereld, kan een kaart met één antenne meer dan prima verbinding maken met bijvoorbeeld de volle N snelheid met vol bereik.
In welk geval dan ook, dit helpt de ts niet, we zouden bijvoorbeeld op zijn reactie kunnen ingaan.

Ontopic: je zegt dat je router soms vreemd doet, bedoel je daarmee dat hij soms uitvalt of dat meerdere apparaten dit soort problemen hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan