netwerk aparaat kan niet gevonden worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yasmieen

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2011
Hallo ,

Ik heb gisteren mijn laptop terug gekregen. Ik heb een nieuwe harde schijf gekregen en sindsdien kan ik geen verbinding maken met het internet.
De pc zegt dat ik geen netwerkhardware heb...

Iemand die me kan helpen?

Kijk eens in configuratiescherm, apparaatbeheer. Wat staat daar bij netwerkadapters?

Er staan slecht 2 adapters waarvoor geen rood kruisje of geel uitroepteken staat...
Ik ben al gans de dag aant zoeken waaraan het ligt maar ik vind niets..

En ook bij de map' netwerkverbindingen' zie ik geen LAN verbinding staan... Normaal gezien moet die erstaan ..
Die map is gewoon helemaal leeg

Ja, kan niks updaten.. Kheb het meerdere malen geprobeerd... Kheb ook geprobeerd op het systeem te herstellen via ' systeemherstel' maar zonder succes

Foutje van mij, (zeg maar gewoon stom ;) ) idd. je hebt geen internet : dan naar Windows update gaan en daar alle updates binnenhalen die mogelijk niet op de laptop zitten met de machine waarop je nu werkt..... (te zien -of beter gezegd, niet te zien- op de laptop bij programma's)

Laatst bewerkt:
sorry , ik snap het niet , ben geen kenner...

Dus ik moet gewoon kijken bij windows Update op mijn laptop?

Vergelijk de Windows updates van de machine waarop je nu werkt met die van de laptop. De verschillen (die je mist op de laptop) haal je op met de machine waarop je nu werkt en zet die middels USB stick of whatever over naar je laptop en installeert ze.

Geldt het niet hebben van de verbinding op de laptop zowel voor het bedraadde gedeelte alsmede het draadloze, m.a.w. heb je al een bedraadde verbinding geprobeerd?

Laatst bewerkt:
Ok , ik zal het proberen bedankt, ik laat wel iets weten of het gelukt is

Ik heb mijn vorige bericht nog aangepast / uitgebreid, lees het gedeelte over bedraad / niet bedraad nog even.

Bedraadde werkt ook niet,
Aan de router ligt het niet, want op een andere laptop heb ik wel verbinding

weet je waar ik windows update vind op een laptop? want met deze kan ik niet zo goed werken, een beetje ingewikkeld

Als het bedraad niet werkt terwijl het configutatiescherm / apparaatbeheer geen bijzonderheden vermeldt, dan is er iets 'bijzonders' aan de hand. Normaliter zou je met een geen fouten weergevend apparaatebeheer scherm middels een 'draad' onmiddellijk signaal moeten hebben. Niet bedraad vereist soms wat handelingen.
Wat staat er precies allemaal vermeld bij de netwerkverbindingen in apparaatbeheer.
Als je op de pc de updates hebt gevonden, dan vind je ze bij de laptop op dezelfde plek................

Ik heb momenteel internet verbinding kunnen maken. Maar internet is zeer traag
dit is niet zoals het hoort te zijn .
Want er staat nog steeds geen LANverbinding in de map ' netwerkverbindingen'... en het icoontje op mijn bureaublad dat de status van het netwerk aangeeft, geeft een rood kruisje aan.

Yas.jpgYasM.jpg

Ik heb een paar fotos gemaakt van mijn probleem... Khoop dat iemand die kan zien , en mij kan vertellen waar et probleem ligt en hoe ik het kan oplossen

De Windows Update service vind je zo:

Start - typ services.msc <enter>

en scroll naar Windows Update. Die moet gestart zijn en het opstarttype

Automatisch (vertraagd starten) hebben.

Wijzigen doe je door te dubbelklikken op de service.

En als dat niet werkt : http://support.microsoft.com/kb/971058/nl-nl

Laatst bewerkt:
Het is gestart en het starttype is autom.(vertraagd starten)

De link heb ik ook geprobeerd en met microsoft fix it lukt het ook niet. Ik heb op het icoontje geklikt maar ik kan precies niets dowloaden ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan