Netwerk dmv accesspoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenbaan

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2003
Heb wel veel topics over access points gevonden, maar niet specifiek genoeg voor mij :rolleyes:

Heb een accesspoint/router geinstalleerd, dus heb nu draadloos internet (bedoeld voor de laptop) werkt perfect. Maar nu wil ik ook een netwerk hebben, om o.a. bestanden en de printer te delen. Ook wil ik de firewall van de router instellen (als ik die nu inschakel heb ik geen internetverbinding meer) Heb mac adres van de laptop ingesteld in de router.
als er meer info nodig is, hoor ik het wel.

:thumb:

Je hebt nu je laptop via ja router/accesspoint aangesloten? En dit werkt?

Nu kun je gewoon de rest van je pcs op de overige poorten van de router/accesspoint aansluiten en dan moet het in principe werken

hoi.
ik zit ook draaloos te werken,en heb de beide wizzards uitgevoerd,om bestanden te kunnen delen,en te printen.
de instellingen van je router,voor de firewall instellingen,daar weet ik niks over.

mvg peter.

:D ja maar da's nou net niet de bedoeling :D
dat wat je zegt is waarschijnlijk goed mogelijk, maar wilde dat netwerk ook draadloos hebben is that possible? heb verder geen pc's dan alleen de laptop. en als ik die op de router aansluit is dat niet meer draadloos d8 ik :P

zie net dat er een bericht bij tussen zit, maar reageerde op het eerste bericht. is niet echt handig,peter, om 2 vragen door elkaar te halen...........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan