Netwerk Dongel valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

giantsquid

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2008
Hallo Allemaal !

Ik weet niet of dit wel de juiste categorie is voor dit onderwerp. Zoniet laat me iets weten.
Ik heb een Vodafone dongel waarmee ik internet heb op m'n MacBook. Hier staat zowel Leopard Snow op als ook Windows XP Home. Het gebeurd regelmatig dat ik geen internet verbinding kan maken onder Leopard.. Het Vodafone Mobile Connect programma start op en blijf gelijk tijdig hangen, kan dan ook niet meer uit loggen, tenzij ik een forceer stop uit voer. Waar dit aan ligt , ik weet het niet. Als ik Leopard opnieuw installeer werkt alles weer prima. Intalleer ik Leopard niet opnieuw, is er geen mogelijkheid om Vodafone Mobiel Connect Programma op te starten, ook niet als ik dat programma opnieuw installeer en ook niet met een ander account. Dit alles staat los van Windows, daar blijf ik gewoon internet verbinding hebben. Wie kent dit probleem of kan mij hiermee helpen. Vodafone kan mij ook niet helpen, en bij Apple, ha ha ben ik m'n PC meteen een aantal dagen kwijt en dan kijken ze wel wat ze kunnen doen. Daar zijn ze niet zo behulpzaam. Nouja dan probeer ik het liever zelf, zo leer ik er ook nog van. (hoop ik toch). Wie kan mij helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan