Netwerk draadlos / bedraad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Hoi,

Ik heb nu een bedraad netwerk tussen een desktop pc en een laptop.
Met een router er tussen.
Nu wil ik het zo maken;
*Ik wil de desktop pc met een draad op de router aansluiten (want dan hoef ik geen WiFi kaart in de kast in te bouwen of ik hoef geen WiFi USB adapter voor de
desktop pc te kopen)
*Ik wil de laptop draadloos met de router verbinding laten maken (in de laptop zit al WiFi ingebouwd).

Is er zo'n router op de markt, die je enerzijds draadloos kunt gebruiken, ander zijds bedraad?

Nou en of.
Kijk maar eens op de websites van Linksys of Sweex, noem maar wat merken op.

Sweex zou ik maar niet nemen dirtect een streep er door veel problemen mee.

Ik heb nu al 5 netwerken, draadloos en bedraad aangelegd met Sweex en tot op heden(2 jaar) geen enkel probleem mee gehad, dus een beetje een nodeloze en rare opmerking.

Heb jij geluk ik heb al drie van die apparaten op moeten sturen, is dus geen nodeloze of rare opmerking maar gewoon een advies van iemand die er wel degelijk ervaring mee heeft.

Discussie gesloten.

Laatst bewerkt:
Erg makkelijk om een discussie op te zetten met een nodeloze opmerking door iemand die misschien wel ervaring heeft, maar wellicht door onkunde iets niet voor elkaar krijgt, en dan te zeggen dat de discussie gesloten is.
Beetje simpel eigenlijk.

Elke draadloze router, die tevens over Ethernet-ingangen beschikt, is geschikt hiervoor. Je kan ze zeg maar ''door elkaar heen'' gebruiken.

Dit is geen dicussie programma maar hier geef je mensen advies en geef geef advies na dat ik ervaring heb gehad met bepaalde merken dacht niet dat het verboden was.

NU IS DE DISCUSSIE WEL GESLOTEN.

Klaar jongens, ontopic weer.

Kom dan gewoon met links naar reviews aanzetten ipv elkaar de grond in te stampen over de ervaringen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan