Netwerk(drie pc's) via router

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlinder

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een netwerk via een router. PC-XP prof(nieuwe), laptop XP home en PC-ME(oude).

Op internet kan ik met allerdrie de pc's. Ik zie op het net werk via elke computer de andere computers.

Alleen via de XP Pro computer kan ik bij de andere bestanden op de andere computers. Echter van de ME computer krijg ik direct een foutmelding onvoldoende geheugen, sluit programma's, zelf als ik dat allemaal heb gedaan (en ik voldoende geheugen zou moeten hebben) lukt het me niet meer om uit te printen(netwerkprinter) of de bestanden op de andere computers te bereiken.

Vanaf de laptop krijg ik de foutmelding onvoldoende opslagruimte op de server. Vreemd, want nergens heb ik te winig geheugen.

Wie weet wat er mis is! Wie kan mij helpen. Ik kan trouwens vanaf de laptop wel de printer aansturen!

Het systeem draaide voorheen wel goed! Maar na de installatie van XP Prof. heb ik problemen!!
 
Ik heb dit probleem ook gehad. Heb geen oorzaak kunnen vinden. Ik heb na een paar week de images terug gezet. Toen was het weer goed.

Misschien dat er nog een oplossing komt.
 
Ik heb het probleem uiteindelijk zelf opgelost!
Heb extra protocol geinstalleerd op de XP professional.
Gewioon wat geprobeerd en voila!

Heb op de me computer via de installatie diskette van XP het netwerk opnieuw geconfigureerd + geheugen bijgeplaatst.

Het hele spul is nog niet echt stabiel, maar it works!
 
Weet je ook zo wat je hebt veranderd? Handig om te weten voor een eventuele volgende keer bij mij :) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan