Netwerk en Router internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

LCdeCarp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Hallo allemaal.hoe kan ikde netwerk instelling weer goed krijgen nadat ik een andere netwerk modem van chello heb ontvangen. ik wilde Router weer voor 2 pc`s gebruiiken, maar die die doet het nu niet meer. Kan iemand van jullie bij mij thuis in Dordrecht helpen goed te krijgen? Toen ik hem de 1e X installeerde ging het gelijk goed. Ik kan op1 PC ook geen MSN hotmail en en de messeger gebruiken.hoe kan ik internetdie instelling weer goed krijgen? Stuur me Snel een Bericht terug via Hotmail : lcdecarpentier@hotmail.com

Gr. Leo
:) :thumb:

Als dordrecht voor mij in de beurt was had ik er geen probleem mee maar 2 a 3 uur rijden is me toch iets te gek.:D

Je moet gewoon even je router op nieuw instellen volgen gebruiksaanwijzing steld niet zo veel voor.:confused:

Same problem here, ben best bereid iemand te helpen, maar woon nou niet echt om de hoek :D

Leg even exact uit wat er niet lukt, wat je geprobeerd hebt etc dan kunnen we het misschien via dit forum oplossen.

Internet met de Router

Je mag a.s zaterdag of zondag best langskomen.Ik kom er zelf niet uit hoe ik het in moet stellen. gr leo:) :thumb: :confused:

Je hebt dus een nieuwe modem gekregen van de provider, wat voor merk? Is het niet zo mischien dat dat nieuwe modem al een router heeft ingebouwd, dit kan natuurlijk zo zijn, als dat zo is dan zul je in je eigne router moeten opgeven dat alle verbindingen via het ip adres moeten lopen van de nieuwe router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan