R.Hellinga
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 mei 2002
- Berichten
- 2
Ik heb problemen met mijn Iomega externe HD van 160Gb deze is wordt wel herkend in mijn netwerk maar ik kan hem niet lezen.
Ga ik via het IP adres inloggen in de instellingen van deze HD en ik formateer de schijf dan kan deze weer gebruiken en alles er opzetten en wijzigen.
Zet mijn PC uit en start opnieuw op dan kan ik deze HD weer niet lezen of beschrijven ik heb al diverse mailtjes naaar Iomega gestuurd maar zij komen niet met een oplossing.
Wie heeft helder idee ???
NB Het is wel goed geweest, voormijn gevoel een verkeerde PC instelling.
Bestands en printerdeling staan aan ook kan ik mijn laptop wel gebruiken via het netwerk.
De Externe HD en de rest van mijn netwerk gaan via een Expiria Box van KPN
Ga ik via het IP adres inloggen in de instellingen van deze HD en ik formateer de schijf dan kan deze weer gebruiken en alles er opzetten en wijzigen.
Zet mijn PC uit en start opnieuw op dan kan ik deze HD weer niet lezen of beschrijven ik heb al diverse mailtjes naaar Iomega gestuurd maar zij komen niet met een oplossing.
Wie heeft helder idee ???
NB Het is wel goed geweest, voormijn gevoel een verkeerde PC instelling.
Bestands en printerdeling staan aan ook kan ik mijn laptop wel gebruiken via het netwerk.
De Externe HD en de rest van mijn netwerk gaan via een Expiria Box van KPN
Laatst bewerkt: