Netwerk inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemen

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Hoi

Is er een programmatje ( XP pro ) voor het zelfde te krijgen als bij Windows 98 / ME, als je op een andere PC wilt inloggen dat je een wachtwoord via de netwerkverbinding moet opgeven ?

Alvast bedankt,

Tiemen

Kun je iets duidelijker zijn? Wat doet dat programmaatje dan?

Hoi

Ik wil als je op een andere PC via het netwerk gaat een wachtwoord moet geven voor dat je verbinding krijgt met de HDD van de andere PC wat daar opgedeeld is, bij Windows 98 / ME kon je gewoon de paratitie's een netwerkwachtwoord bij het delen opgeven, bij XP lukt dat niet.

Alvast bedankt,

Lukt wel, maar op een andere manier.

Maak in de gebruikerslijst gebruikers aan voor iedereen die van het netwerk inlogt. Als je dan een map deelt kun je per gebruiker/gebruikersgroep aangeven of iemand wel of niet bij die map mag komen.

Eigenlijk bedoel ik vanaf een andere PC die op het netwerk zit die je in het netwerkomg. ziet en dat je daar op in moet loggen met wachtwoord , dus de partitie in de netwerkomg. moet een wachtwoord beveiliging krijgen.
Gebruikers aanmaken heeft op deze manier geen zin, of ik moet al een domien gaan maken maar hoe zit dat ben er nog niet helemaal uit.

Alvast bedankt,

Tiemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan