Minion1992
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2009
hallo mensen
ik heb mijn pc al een tijdje altijd goed gewerkt toen had ik het idee om windows 7 erop te instaleren eerst had ik 32 bit
da was de verkeerde maar het werkte allemaal dus later 64 bit erop gezet maar nu werkt mijn netwerk kaart driver niet
ik heb een abit airpace wi-fi kaart
ik heb al geprobeert
driver die ik erbij gekregen heb geinstaleerd
driver van abit site geprobeerd allemaal (staat geen driver voor windows 7 bij
een paar athoros (of hoe je da ook schijft) drivers geprobeerd sommige daarvan kon ik niet
instaleren daar stond geen instal bij
nou ben ik al een paar weken mee bezig ik wil het onderhand wel opgelost hebben
en als jullie me niet kunnen helpen met dat driver probleem misschien dan wel met
een goeie draadloos netwerk kaart die werkt op windows 7 64 bit en ook echt goeie verbinding heeft
want dat vind ik toch wel belangrijk (nee ik heb weinig verstand van goeie netwerk kaarten
alvast bedankt.
ik heb mijn pc al een tijdje altijd goed gewerkt toen had ik het idee om windows 7 erop te instaleren eerst had ik 32 bit
da was de verkeerde maar het werkte allemaal dus later 64 bit erop gezet maar nu werkt mijn netwerk kaart driver niet
ik heb een abit airpace wi-fi kaart
ik heb al geprobeert
driver die ik erbij gekregen heb geinstaleerd
driver van abit site geprobeerd allemaal (staat geen driver voor windows 7 bij
een paar athoros (of hoe je da ook schijft) drivers geprobeerd sommige daarvan kon ik niet
instaleren daar stond geen instal bij
nou ben ik al een paar weken mee bezig ik wil het onderhand wel opgelost hebben
en als jullie me niet kunnen helpen met dat driver probleem misschien dan wel met
een goeie draadloos netwerk kaart die werkt op windows 7 64 bit en ook echt goeie verbinding heeft
want dat vind ik toch wel belangrijk (nee ik heb weinig verstand van goeie netwerk kaarten
alvast bedankt.