Netwerk kaart driver probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey230

Banned
Lid geworden
8 nov 2011
Berichten
57
Beste alle,

Ik ben bezig met een systeem bouwen, maar aangezien ik boven in mijn kamer alleen beschik over draadloos netwerk. heb ik een kaartje van de zolder gepakt, maar nu heb ik geen CD met driver gevonden was ik opzoek op internet naar de drivers. die kon ik helaas niet vinden misschien kunnen jullie mij een handje helpen? dat zo ik heel erg waarderen.

Kaart:ICIDU Wireless PCI-Card 300N.
Windows: Windows 8.1 pro.(64bit)


Overige informatie: http://tweakers.net/pricewatch/268162/icidu-wireless-pci-card-300n/specificaties/ .

Alvast bedankt,

vriendelijke groet,

jeffrey beerens
 
Laatst bewerkt:
download driver booster van iobit hij scant je computer naar beschrikbare drivers en hij kan er dan tussen zitten
 
Die icidu site is weer eens zo ingericht dat voor oudere hardware (dit apparaat is laatstens in 2012 geleverd) geen drivers voor te krijgen zijn.

Doe ons ook de volgende informatie, want icidu maakt zijn apparaten nooit zelf (zijn 'rebranded' apparaten van andere fabrikanten):
Open Apparaatbeheer (=devmgmt.msc)
Dubbelklik op het apparaat dat die icidu voorstelt, ga naar tabblad Details en kies Hardware IDs uit het keuze menu.
Rechtsklik op de eerstgenoemde hardware-id en kies Kopieren. Plak die informatie in je volgende posting.

Tijs.
 
Die icidu site is weer eens zo ingericht dat voor oudere hardware (dit apparaat is laatstens in 2012 geleverd) geen drivers voor te krijgen zijn.

Doe ons ook de volgende informatie, want icidu maakt zijn apparaten nooit zelf (zijn 'rebranded' apparaten van andere fabrikanten):
Open Apparaatbeheer (=devmgmt.msc)
Dubbelklik op het apparaat dat die icidu voorstelt, ga naar tabblad Details en kies Hardware IDs uit het keuze menu.
Rechtsklik op de eerstgenoemde hardware-id en kies Kopieren. Plak die informatie in je volgende posting.

Tijs.

PCI\VEN_168C&DEV_FF1D&SUBSYS_EE1C168C&REV_01,

hopelijk is dit de goede.

Alvast bedankt voor de moeite
 
Zou bij de plaatselijk PC shop even een wifi pci kaart of USB dongle aanschaffen.

Voor windows 8.1 zal het een crime worden om het te laten werken.
 
Inderdaad niets gevonden. Zou een Atheros AR5008, Atheros AR5006X of zoiets moeten zijn, maar van een type dat in recente Atheros drivers niet wordt genoemd/ondersteund.

Tijs.
 
Toch nog een toevoeging: Zie je (ergens) in het Hardware-id's lijstje (of als je Compatible id's kiest ipv. Hardware-id's) ergens staan (als onderdeel van de hardware-id):
PCI\VEN_168C&DEV_002D

Indien ja, dan vermoed ik dat ik alsnog Atheros drivers voor je kan ritselen. Plak dan alle hardware-id's die je met die substring kunt vinden in je volgende posting, voor de grootste kans op succes.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan