Netwerk kaart laptop onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Ik heb xp op mijn laptop waa eest vista op zat geïnstaleed. Alle drivers geïnstaleed behalve die mijn netwek kaart. Die van mijn daadloze kaart heb ik al wel. Weet iemand hoe ik e achte kan komen wat voor netwerk kaart ik heb in mijn laptop?

met bijvoorbeeld belarc.

www.belarc.com.
en anders even vertellen welk merk laptop je hebt.

of sandrasisoft maar of die gratis is weet ik zo niet

Laatst bewerkt:
Ik heb een acer aspire 7520G, heb je hier wat aan?

voor die laptop zijn geen xp drivers bij acer

maar acer gebruikt broadcom netwerkkaarten misschien eens op die site kijken.

Wat je zou kunnen proberen is dit:
Ga naar:
"start"
"uitvoeren"
Typ: "dxdiag"
Klik gewoon ja ofzo als ie iets vraagt en dan gaat ie wat pruttelen en kijken wat er in je laptop zit.
Je krijgt dan een scherm voor je met allerlei technische gegevens van je laptop.
Hier staat ook een kopje "netwerk".
Wie weet staat daar iets tussen wat je nodig hebt, als je er via die sites niet uit komt ;)

Als je het hier niet in kunt vinden, download "Everest home edition"
Installeer dit en als je dit opent krijg je een nog veel uitgebreider schema van je technische gegevens, je kunt bijvoorbeeld precies opzoeken wat voor type ram je hebt, de fabrikant, de codenaam etc.
Hier moet het dan zeker in te vinden zijn (bij mij wel in elk geval bij kopje "netwerk" van Everest)

Laatst bewerkt:
Ben er uiteindelijk uitgekomen via everest. Ik bleek niet een kaartje van broadcom te hebben maar ik bleek een chip te hebben op mijn moederboard. Ik had dus een nvidia driver nodig. Die heb ik gevonden en geïnstaleed. Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan