Netwerk kaart werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd108

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2014
Hallo,

Ik heb een kapotte netwerk kaart ik heb al geprobeerd het stuurprogramma bij te werken. En ik heb geprobeerd nieuwe drivers te installeren. En ik heb het stuurprogramma al een keer helemaal verwijdert en opnieuw laten downloaden via Windows update. wanneer ik de functie toets gebruik gebeurt er niks. en nog een raar ding is dat er staat dat hij is ingeschakeld maar bij probleem oplossing staat dat ik hem moet activeren met de functie toets in mijn geval Fn+F10 maar dan gebeurt er niks. zie ik iets over het hoofd?

systeeminfo

Windows 7 ultimate
32 bits
MSI laptop

netwerkadapter
802.11bgn 1T1R Mini Card Wireless Adapter

mssmeer een probleem met de hardware, de werkelijke vastneembare dingen... kijk die even na.
froegen,
pcexpert

Ok, heb je al gecontroleerd of het in de BIOS ingeschakeld is? Zit er behalve de Fn+F10 toetscombinatie nog ergens een schakelknop op de computer?

Controleer even in Apparaatbeheer of het daar ingeschakeld is, alhoewel ik vanwege Probleemoplossing denk dat je daar al geweest bent.

Er zit verder geen knop of dergelijke op en ik kan het bios niet openen ik krijg alleen de opties
press tab for post screen
press f10 for boot menu
press f11 for recovery

bij het boot menu kan ik alleen cd's en andere schijven met een installatie pakket booten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan