Netwerk kaart wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

reintje1986

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
mijn w-lan kaart die functioneerd niet meer. Hij deed het voordat ik de windows updates installeerde nog wel. Maar na het instaleren en het opnieuw opstarten herkent hij de kaart niet meer. Ik heb geprobeerd hem via hardware opnieuw te instaleren maar dan zegt hij dat de kaart niet wil opstarten.

Staat om te beginnen de kaart wel ingeschakeld? Ik weet niet of dat je een laptop hebt maar daar zit meestal een knop op om het aan en uit te zetten.
Misschien kan je op de website van de fabrikant kijken of je daar de drivers voor de kaart vandaan kan halen. :thumb:

Ja driver updates al geprobeerd en heb em zelfs al terug naar de fabrikan opgestuurd om het te verhelpen maar an hou ie et een paar dagen vol maar dan komt et probleem weer terug. Bij de fabrikant weten ze ook niet wat et is en tis een desktop die is dus niet uit te schakelen.

Oké dat is vreemd.
Maar heeft de fabrikant wel geconstateerd dat er iets aan de hand was?
Als dat nu weer het geval is zou ik hem weer terugsturen als ik jou was.
Ik geloof dat je na zes of zeven reparaties je geld terug moet kunnen krijgen.

Ja ze hebben geconstatterd dathet software technisch is maar dat ze nietkunnen achterhalen wat het is maar de comp is al bijna drie jaar oud dus mijn geld terugvragen, ik wee nie. Maar toch bedankt. Ik denk dat ik wel een nieuwe kaart erin zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan