netwerk kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Ik heb een vraag, Ik had een oude laptop, die ik aan een kennis heb gegeven, deze wil het internet op, en neemt bij de KPN bel en internet, deze laptop heeft geen Wireless, ik had zelf een Wireless Network Cardbus Card van Sitecom hierop , kan deze ook gebruikt worden bij deze KPN box, of moet ze een USB stick van KPN kopen.

Ik heb een vraag, Ik had een oude laptop, die ik aan een kennis heb gegeven, deze wil het internet op, en neemt bij de KPN bel en internet, deze laptop heeft geen Wireless, ik had zelf een Wireless Network Cardbus Card van Sitecom hierop , kan deze ook gebruikt worden bij deze KPN box, of moet ze een USB stick van KPN kopen.

Als je zo'n draadloze router van de kpn krijgt (meen zon experiabox o.i.d.). Dan kun je daar gewoon mee internetten met welk USB apparaat dan ook ... Dus een 'simpele' usb adapter o.i.d. bij de plaatselijke computer boer is al meer als voldoende ;)

Suc6! :thumb:

Bedankt voor jullie snelle reactie, deze internet modem wordt 13 Juli geplaatst en hoeft ze andere USB stick te kopen
in ieder geval bedankt.

Ik zou het eerst met het ( PCMCIA) insteekkaartje van Sitecom proberen. Heb hier ook nog een oudje onder '98 met een Level-one PCMCIA kaartje draaien op een KPN Experiabox.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan