netwerk ligt er steeds uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjvned

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2002
Berichten
25
Wie heeftv er een oplossing voor?
Windows ME ( 512 mb geheugen) via netwerk. (ethernetkaart 2 computers erbij aangesloten) Freecom Harddisk 20Gb USB gedeeld voor back-up.
Tijdens een back-up word ik steeds weer geconfronteerd met het feit dat ME eruit ligt. Er is geen beweging meer erin te krijgen, zowel back-up via computer waarbij de usb poort wordt gebuikt ( ME besturingssysteem) als de computer via Netwerk ( XP-pro besturingssysteem)
Misschien verkeerde config.sys ( stacks enzo) of iets anders,
Graag uw gewaardeerde reactie,
Alvast bedankt,
Gertjan.
 
gjvned,

config.sys is niet nodig in Windows ME.

Maar ik vind je een beetje vaag.
Als je zegt "back-up", over wat voor backup hebben we het dan?
En als je zegt dat dat "ME eruit ligt..Er is geen beweging meer erin te krijgen", wat bedoel je daar dan mee?

Krijg je een bepaalde foutmelding? Wanneer krijg je die ? etc.
 
Ik kan mij dat voorstellen.
Back-up naar usb aangesloten harddisk( freecom). Bij kopieren van bestanden start soms de computer met ME spontaan opnieuw op, of loopt vast: ( niet meer met cntr-alt-delete op te starten). De usb-harddisk is met de usb aan deze ME-computer gekoppeld.
Bij kopieren of back-up ( via iomega programma) op de andere computer met XP via netwerkkaart (ethernet) aan de ME computer verbonden ondervind ik met de ME computer hetzelfde probleem.
( misschien teveel programma's open staan op de ME computer? Of wordt de CPU te warm?)
Gertjan.
 
Kijk even in configuratiescherm-systeem-apparaat beheer.
Heb je daar misschien een uitroep teken staan?
Zo ja, dan heb je een IRQ conflict.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan