Netwerk mogelijkheid??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breitner

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2005
Ik heb geen vraag over een probleem maar ik vraag me af of iets mogelijk is via mijn netwerk. Mijn computer met Windows 98se stikt van de fouten, ik vrees dat ik hem eraf moet gooien. Een andere computer die ik als backup gebruik heeft alles nog netjes staan. Ook Windows98se dus. Kan ik via het netwerk mijn geflipte versie bijwerken?
De versies van IE en Outlook Express zijn niet meer hetzelfde. (En updaten lukt dus niet meer). Alvast bedankt,
gr.Br.

Wat ik bedoel is dat ik de 'goeie' versie kan gebruiken om de 'slechte' te corrigeren.
In principe heb ik dat al geprobeerd door de cd van Windows er opnieuw over te zetten. Dat lukte niet, hij gaf allerlei fouten aan en het gevolg is nog meer narigheid; ik kan nu ook niet meer updaten.
Je snapt dat ik van alles probeer om te voorkomen dat ik alles leeg moet halen.
Gr. Br.

Je kan proberen om de setup van de cd te starten.
Alleen moet je er om denken dat je niet de setup van de root van de cd pakt maar de setup in de map WIN98.

Stel natuurlijk wel je data veilig maar als de deze setup draait blijven normaal gesproken de instellingen en programma's bewaard.

Tenminste het lukt mij wel met de cd van W98 SE

succes

Ik heb nogmaals geprobeerd Windows van de cd erover heen te zetten, dit keer, zoals je zei vanaf de map WIN98. Mijn probleem blijft hetzelfde, ik krijg foutmeldingen en ik kan het instaleren niet goed afronden.
Gr.Br

Mijn gevoel zegt dat je niet erg veel keus meer hebt en een nieuwe / schone installatie er toch aan zit te komen.

Zorg dat je je data veilig weg zet, en een schone install starten.

Als je de mogelijkheid hebt en je pc kan het aan zou ik Windows 2000 of XP eens overwegen.
Je kan dan tenmiste de windows veiligheids updates e.d. ophalen. Geen overbodige luxe in dit wilde digitale tijdperk.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan