Netwerk op moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_gamer_91

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hoi

Ik heb een probleem met mijn moederbord.
Ik heb vandaag mijn pc geformateerd maar nu ben ik teweten gekomen dat mijn netwerkkaart en mijn geluidskaart op mijn moederbord zitten. nu kan ik niet op internet
via deze pc en hoor ik niets wanneer ik iets afspeel.
Mijn moederbord is van Nvidia am2-nf7. Hoe kan ik op internet geraken en mijn geluid afspelen.

Alvast bedankt

geef eens meer info ik kan jou moederbord niet vinden !

Bij je moederbord heb je een cd gekregen.
Daar staan die drivers op.
Dus die cd gebruiken om alles weer in orde te maken.
En heb je de cd niet meer dan zul je zoals Bluray zegt ons meer gegevens moeten geven.
Ik ken de nVidia moederborden niet ?

Bij je moederbord heb je een cd gekregen.
Daar staan die drivers op.
Dus die cd gebruiken om alles weer in orde te maken.
En heb je de cd niet meer dan zul je zoals Bluray zegt ons meer gegevens moeten geven.
Ik ken de nVidia moederborden niet ?

ik denk dat hij een Nvidia Chipset bedoelt maar daar komen we hopelijk zo achter

ik heb het probleem kunnen oplossen.

de winkel waar ik de pc heb gekocht had de cd vn het moederbord in de pc gelegt.
en toen ik hem belde zei hij dat hij de cd's niet had. Maar ik heb de zegel verbroken om teweten te komen wat moederbord erin steekt. Waardoor ik ook op de cd uitkwam met de drivers op. Die kerel zat gewoon op mijn pc terwijl ik het niet wist en had een partitie gemaakt die afblijven noemde, waar al zijn illegale software opstond. Als ik hiermee naar de politie zou gaan zouden ze hem oppakken ofzo. Een winkel mag toch geen illegale software op de pc's zetten.

Bedankt voor de snelle hulp.

Een winkel mag niet zomaar illegale software verkopen alsof het legale software is.
Daarvoor kan je sowieso naar de politie gaan ja....

jah hij had een apparte partitie gemaakt die "afblijven" noemde er stond een crack in van windows, office, nero, abode, PowerDvd, etc etc
er stond niets legaal op de pc.
En als ik iets wou opslagen op deze partitie kwam er op dat het beheerd werd van buitenaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan