Netwerk opzetten. Wat heb ik nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap je wel hoor en zou even doorzetten met VNC, maar met portable harddisk bedoelde ik niet zo'n groot ding, maar iets als dit, stop je zo in je zak...

Hand.jpg

Misschien heb je iets aan deze uitleg
en ik heb een 8 Gb harddisk in mijn zak zitten.....werkt perfect voor dit soort dingen.

Misschien heb je iets aan deze uitleg
en ik heb een 8 Gb harddisk in mijn zak zitten.....werkt perfect voor dit soort dingen.

Bedankt voor deze informatie ik ga morgen avond gelijk eens uitproberen.

Ik heb een beroep dat niet alles opzak mee kan nemen. ik heb meer dan 1000 gb aan bestanden. en ik kan gewoon niet alles maar konstant mee nemen en heb soms echt bestanden nodig voor klanten. Terwijl ik thuis zit. vandaar ik naar zo'n oplossing zoek.

Groetjes Danielle.

Ik snap je wel hoor en zou even doorzetten met VNC, maar met portable harddisk bedoelde ik niet zo'n groot ding, maar iets als dit, stop je zo in je zak...

Hand.jpg

Ik begrijp jullie goede bedoelingen hoor maar ik kan gewoon niet alles meenemen..

gaat om toegang tot meer dan 1000gb aan bestanden. die verdeeld staan over meerdere hd's.

Gezien wat je er mee wilt zul je misschien eens moeten kijken naar een SBS servertje. Als kleine ondernemer heb je 't dan allemaal ineen: mail, fax, vpn, remote desktop, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan