Netwerk probleem(onbekend netwerk)

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTactNuke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Hallo helpmijers,

Ik heb sinds gister een probleem sinds mijn neef op sites is gegaan zoals catchvideo ofs,
Als ik netwerkcentrum open is er een driehoekje met een uitroepteken in. Bij de lijn van de onbekende netwerk, ik heb ook geen internet, trouwens dat onbekendetetwerk word gezien als open netwerk, ik wil gewoon verbonden zijn met mijn eigen router ! Ik kan ook geen nieuwe netwerken vinden ik weet niet hoe ik moet switchen na thuis netwerk, ik wil openbare netwerk uitschakelen maarhet gaat niet raar.

Dus help me, mijn pc is verbonden met een open netwerk er staat bij open netwerk onbekende netwerk in het grijs, ik wil weer internet hebben en mijn eigen routerkunnen gebruiken !!

Systeem windows 7 home premium, een alternate pc dus geen andere acer of hp software voor netwerk

Oohjaa bij de laptop werkt internetwel , ik heb op mijn pc een kabel die is verbonden met de router

Ik type nu via een ipad ik wou fotos maken maar ik weet niet hoe ik het uploadanders kon ik jullie meer informatie bieden ,en jah mijjn ipad heeft ook internet via wifi

Ik heb volle vertrouwen in jullie
HELP

Laatst bewerkt:
Via het Netwerkcentrum >> Adapterinstellingen wijzigen >> klik met de rechter muisknop op Draadloze netwerkverbinding >> Uitschakelen.
Als er een Wi-Fi-knop op de laptop aanwezig is >> uitschakelen.
Daarna verdwijnt het Openbare Netwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan