ik heb waarschijnlijk ook een simpele vraag voor je paul 
1) ik heb boven een dell desktop staan ; die is verbonden aan een linksys 2.4 ghz
home router model nummer WRT150N
*** desktop is draadloos op de router aangesloten doormiddelvan een :
wireless-N pci 2.4 ghz adapter van linksys modelnummer WMP300N
2) beneden een kakelverse acer laptop met ingebouwde internet ontvanger
nu wil ik dus beneden op de laptop, boven kunnen printen en mappen delen voor muziek enzo,
ik heb beide computers op hetzelfde netwerk aangesloten, de desktop doormiddelvan software van linksys en de laptop via dat ingebouwde ontvangertje,
nu heb ik dus het hele forum door gespit en om deze twee apparaten te kunnen koppelen
maar alles wat er vermeld word lukt bij mij niet ik denk dat ik het in de verkeerde hoek zoek...
op de laptop draait windows vista
en op de desktop draait windows xp
allebei de pc staan en zelfde vernoemde werkgroep en draaien op hetzelfde netwerk
heb jij mischien enig idee hoe ik ze kan koppelen
alvast bedankt groet ben

1) ik heb boven een dell desktop staan ; die is verbonden aan een linksys 2.4 ghz
home router model nummer WRT150N
*** desktop is draadloos op de router aangesloten doormiddelvan een :
wireless-N pci 2.4 ghz adapter van linksys modelnummer WMP300N
2) beneden een kakelverse acer laptop met ingebouwde internet ontvanger
nu wil ik dus beneden op de laptop, boven kunnen printen en mappen delen voor muziek enzo,
ik heb beide computers op hetzelfde netwerk aangesloten, de desktop doormiddelvan software van linksys en de laptop via dat ingebouwde ontvangertje,
nu heb ik dus het hele forum door gespit en om deze twee apparaten te kunnen koppelen
maar alles wat er vermeld word lukt bij mij niet ik denk dat ik het in de verkeerde hoek zoek...
op de laptop draait windows vista
en op de desktop draait windows xp
allebei de pc staan en zelfde vernoemde werkgroep en draaien op hetzelfde netwerk
heb jij mischien enig idee hoe ik ze kan koppelen
alvast bedankt groet ben