netwerk samengevoegd, geen verbinding meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterhid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2012
Beste helpermijers.

Sinds vorige week kom ik niet meer op mn router. Hij wil nog wel lokaal verbinding maken, maar niet verbinden met het internet. Nu heb ik vorige week een netwerk samengevoegd oid, maar kan.het niet meer ongedaan maken.. Mijn huisgenoten.hebben nog wel internet, en ook thuis kan ik nog verbinding.maken met.een ander netwerk. Waarschijnlijk moet ik de instellingen weer resetten, maar hoe doe ik dat? Ik heb de router zelf al wel gereset, en ook het netwerk uit mijn netwerken lijst gehaald. kunnen.jullie mij helpen? Als er nog meer info nodig is, dan.hoor ik het graag!

Groet Peter

Hij geeft aan.dat er een.probleem is met.de dns configuratie

op cmd ipconfig geeft hij geen dns achtervoegsel, dhcp is uitgeschakeld. D.s server is 10.0.0.1

Laatst bewerkt:
Hallo Peter. Lees hier een wat begrippen. Klik

Zou het kunnen zijn dat er twee dezelfde IP adressen worden gebruikt omdat je spreekt over samenvoegen.

ik weet weer wat ik precies heb gedaan. Heb namelijk de netwerk locaties samengevoegd. Hoe kan ik dat weer terugzetten? Het was idd ook zo dat hij af.en.toe aangaf dat er.een.ip adres dubbel werd gebruikt.

Je kunt bij je eigen help op je computer eens proberen om je internet werkend te krijgen. Zeker als je windows 7 hebt. Type bij help bijvoorbeeld netwerk. Of netwerk instellen.

Hier nog wat work arrounds.

Klik

Nog een op die pagina staan rechts nog heel veel linkjes. Probeer eens. Roep er een vriend bij of zo je leert er veel van.

Hoi Peterhid,

De topic is al vrij oud, maar ik heb nu exact hetzelfde. Twee netwerken samengevoegd en nu kan ik niet meer op het internet via mijn desktop. Hoe heb jij gefixed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan