netwerk uitschakelen onder 98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirky

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
12
Ik heb mijn PC (XP) aangesloten op een modem/router en deel deze met een PC (98se) Tot zover gaat alles goed, heb ook het netwerkwachtwoord kunnen uitschakelen.
In XP heb ik een netwerkicoon op mijn bureaublad geplaatst, waarmee ik mijn netwerk kan inschakelen. Uitschakelen via het netwerkicoon in taakbalk.
Hoe kan ik dit onder 98se instellen?
 
Geplaatst door Dirky
Ik heb mijn PC (XP) aangesloten op een modem/router en deel deze met een PC (98se) Tot zover gaat alles goed, heb ook het netwerkwachtwoord kunnen uitschakelen.
In XP heb ik een netwerkicoon op mijn bureaublad geplaatst, waarmee ik mijn netwerk kan inschakelen. Uitschakelen via het netwerkicoon in taakbalk.
Hoe kan ik dit onder 98se instellen?

Vlgns mij kan je dit alleen maar uitschakelen onder '98 in apparaatbeheer.
 
Icepik

Sorry dat ik zo laat reageer.
Ik heb het jouw antwoord gelezen en mijn newsaccount nagekeken. Ik heb trouwens maar 1 account ingesteld. Alle instellingen kloppen.
Zodra ik verbinding met de newsserver probeer te maken en de vraag beantwoord dat ik eerst alle nieuwsgroepen moet ophalen, krijg ik dus de vraag dat ik mij moet aanmelden bij news.tiscali.nl.
Ik vul dan mijn accountnaam en wachtwoord in, waarna ik telkens dezelfde vraag te zien krijg. Met andere woorden ik kan gewoon niet inloggen op de newsserver.
Wat nu dus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan