netwerk van pc (met cable) naar xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

hero88

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
ik wil een netwerk maken van mijn pc naar de xbox, voor xbox-live. daarvoor heb ik crosslinkcable en een ethernetkaart (10/100m) gekocht. cable doet het goed.
ik heb win98SE en nou weet ik uit allerlei fora op internet dat je doormiddel van configuratiescherm --> software --> windows setup --> internetwerkset --> internet verbinding delen kan zorgen dat het ook daadwerkelijk werkt, maar nou staat de optie internetverbinding delen er niet tussen. dit hoort toch bij 98 ertussen te staan? wat nu?

Moet je voor W98 niet eerst een discette hebben met de wizard netwerken?

huh? hoe bedoel je netwerken?
alles is volledig geinstaleerd (denk ik) van W98. maar dat ene niet kennelijk. heel vervelend

Ik werk al een hele tijd niet meer met 98, maar ik meen me nog iets te herinneren dat je als je een netwerk wilde maken met bv een WinME of WinXP pc, dat je dan in ME of XP een discette aan moest maken voor een W98 pc. Zeker weten doe ik het niet.

hoe zit dat dan met een xbox?
die heeft geen diskettedrive :P
maar ff zonder dollen; ik denk dat t aan een proxyserver ofzo ligt, maar ik weet daar nie zo heel veel van af. hetgeen wat 98 een "internetverbinding delen" noemt is dat volgens mij ook. maar zoals ik al zei: ik weet er geen zak vanaf...:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan