Netwerk verbinding traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

buring

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Ik heb een wireless verbinding naar een linksys router. werkt al 1,5 jaar zonder problemen maar nu ineens hetvolgende:

Een paar dagen geleden had ik ineens een bolletje dat onder het icoon van de netwerkverbinding in de system tray heen en weer bewoog. Ik heb toen de verbinding herstelt. Daarna was dit bolletje weg. Maar mijn internet verbinding is verschrikkelijk traag. Weet iemand wat dit bolletje te betekenen heeft en heeft het iets te maken met de trage netwerk verbinding?

Kan iemand me hiermee helpen.

Ik had bij mij laatst ook dat bolletje waar jij over praat. Bij mij was het volgende het geval: Mijn Chello modem is vervangen, en dat bolletje duide erop dat mijn pc een nieuw IP adres aan het aanvragen was. Het ging pas weg nadat chello een of andere tabel geflashed had.

Heb jij toevallig misschien ook een nieuwe modem of router of iets dergelijks?

Bedankt, Nee ik heb geen nieuwe router of modem. Toch zou dat wel het geval kunnen zijn. Na een rechterklik op het icoontje en herstellen werd een nieuw IP adres aangevraagd (dat zei de computer) en daarna was het bolltje weg. Zou het ook kunen verklaren warom e.e.a nu traag is??.

Om zeker te weten of het echt allemaal zo traag is, ga ik altijd naar www.speedtest.nl , en doe daar de download test. Als die lager is dan je gewend bent, kun je verder zoeken naar het probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan