netwerk verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

folkerth

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
ik heb 2 computers die aangesloten zijn op een modem/router. deze kreeg ik bij mijn adsl abbonement. alles werkte prima todat ik een bestand van de ene naar de andere computer wou overdragen. ik ging naar mijn netwerklocaties, klikte links boven op een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen. volgende volgende e.c.t. dit deed ik bij bijde computers (zelfde werkgroepnaam enzo).

nu (2 uur later) wil ik het er weer af hebben, ik was niet meer van plan om het te gebruiken en ik kreeg steeds meer proberen, bijv. internet deed het niet meer (in middels zelf alweer gemaakt) en ik krijg draadloos internet zodat mijn laptop ook normaal internet kan krijgen inplaats van internet van een buurman(zonder dat je weet welke) te gebruiken.

kortom ik wil gewoon weer terug naar die goede oude tijd (zoals gisteren) waarin gegevensoverdracht via netwerk onmogelijk is en internet normaal werkt.

ik kan alleen nergens vinden waar je het kan verwijderen.

ik hoop dat iemand mij kan helpen,
folkert.

p.s dit bericht staat op de verkeerde plek, zoals je wel kunt lezen heb ik (nog) geen draadloos internet maar ik had geen idee waar ik het anders moest plaatsen.

Hallo folkerth.

Doe gewoon de wizard op bijde pc's nog een keer, en bij de vraag of printer en netwerkbronnen gedeeld moeten worden nee antwoorden.

Groetjes Erik Rothuis.

dat had ik al gedaan, ik dacht alleen niet dat dat alles al was... maar ik heb nu nog even gekeeken, en er staat inderdaat niets meer... bedankt!

folkert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan