Netwerk via het stopcontact - sitecom homeplug av

Status
Niet open voor verdere reacties.

ohreally

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Ik heb zonet mijn sitecom homeplug av binnen, waarmee je dus kunt internetten via het stopcontact om het maar even simpel te zeggen.
Probeer ik de boel te installeren, krijg ik een medling dat ik een wachtwoord moet ingeven, die zou op de verpakking staan volgens de producent, nou ik heb de homeplugs nagelopen, de verrpakking, de documentatie, maar ik vind helemaal niks... iemand die ook zo'n ding heeft..?

Heb je al op de site gekeken ?
Helaas schrijf je alleen je merk, maar daar hoort ook een model bij.
Toch vreemd, ik heb ook van die apparaatuur gehad, eenvoudigweg plug en play.

Bedankt voor je reactie, het is deze: http://www.sitecom.com/support-product/productid/739
Ik had inderdaad gehoopt plug 'n play, heb de utility geinstalleerd, gescanned en toen kwam het programma met het wachtwoord dialoog.
Op de site zelf staat niets aan FAQs, ook in de handleiding zie ik niet waar het ww zou moeten staan.

Als je achter een router zit, bedoelt men misschien het wachtwoord daarvan om in de instellingen te komen.
Als je achter een modem zit, zou ik de winkel maar eens bellen.
Heb meerder van deze adapters bij anderen aangesloten, maar never werd er om een ww gevraagd.
Een tip, ik zou het ww veld eens leeglaten, of een algemeen ww gebruiken, te weten: admin.

Ze bedoelen onderstaande er mee, niet het ww van router...heb overigens alleen een modem en die zit via een ethernet cable in 1 van die homeplugs.
a08ork.jpg

zoals dat laat zien ,staat het wachtwoord op het produkt,of in de beschrijving

Op de site van Sitecom is inderdaad weinig te vinden.
Alleen een duur telefoonnummer of contact via mail.
Dus als ik jou was zou ik de shop dit op laten lossen.
Heb je nu niks aan, (waarschijnlijk vanwege zaterdag) maar zo te zien kun je alsnog op het internet.
Succes

Ze bedoelen onderstaande er mee, niet het ww van router...heb overigens alleen een modem en die zit via een ethernet cable in 1 van die homeplugs.
a08ork.jpg

Probeer eens 1 homeplug in je netwerk te steken... Deze is dan lokaal.
Verbind de andere homeplug met je pc.
Ik heb zelf ook een wifi verbinding...
Je kunt dan een wachtwoord instellen door het voorbeeld sjabloon te gebruiken, en dan bijv. De laatste 4 karakters te vervangen door de laatste 4 karakters van de homeplug die in je pc zit..

Ik ben ook aan het prutsen geweest en dit leek te werken voor type ln-503...?

Welkom herenjack,

Je reageert in een topic dat ouder is dan 3 maanden. Volgens de regels is het niet toegestaan nog te reageren in topics ouder dan 3 maanden. Derhalve gaat er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan