netwerk via router

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaico
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
heey,

ik zit nu op een laptop die verbinding maakt via een router in mijn huis. Mijn vader en moeder hebben ook een pc, maar die maakt verbinding met internet via een kabel (die aangesloten zit op een router). Hoe kan ik nou hiervan een netwerk maken???

mvg,
kaico

P.S. mijn laptop is Vista en de pc is XP

Hoi,

Even wat meer duidelijkheid please.

Heb je een router?
Zo ja: draadloos?

Wellicht ook handig om even te vermelden:

- de provider (kabel of adsl)
- merk en type kabelmodem
- merk en type router.

Hoi,

Even wat meer duidelijkheid please.

Heb je een router?
Zo ja: draadloos?

Wellicht ook handig om even te vermelden:

- de provider (kabel of adsl)
- merk en type kabelmodem
- merk en type router.
router: ja, draadloos

provider: (geloof ik) ISDN en ADSL (zegt mama :o)
merk/type kabelmodem: ??snap het niet echt...
met en type router: eminemt EM4450 (geloof ik).

ik zit nu op een laptop die verbinding maakt via een router in mijn huis. Mijn vader en moeder hebben ook een pc, maar die maakt verbinding met internet via een kabel (die aangesloten zit op een router). Hoe kan ik nou hiervan een netwerk maken???

Gegeven je laatste antwoord, denk ik dat je er beter aan doet iemand erbij te halen die er wat meer verstand van heeft.
- zie quote: er zou dan sprake zijn van twee routers, maar wellicht bedoel je bij 'vader en moeder' geen router maar een modem ....:confused:
- isdn en adsl zijn 'typen' telefoon- en internetverbindingen, maar da's geen antwoord op mijn vraag :confused:
- net zoals je van je eigen router aangeeft (overigens 'geloof' je dat en dat is weinig duidelijk) zou je dat toch ook kunnen geven van de apparatuur van je ouders :confused:

Kortom: haal er iemand bij die er wat meer verstand van heeft. Het wordt hier een eindeloos vraag en antwoordgebeuren voor je het geheel in orde hebt.

ok, zal dit doen. Maar mocht gistere niet van mijn ouders, dus dacht: zal eerst eens op helpmij vrage.

mvg,
kaico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan