Netwerk wachtwoord opgeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eilein

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Telkens als ik microsoft outlook opstart (office XP) en probeer berichten te verzenden/ontvangen dan krijg ik een pop-up scherm met "netwerkwachtwoord opgeven"
Als ik hier dan mijn wachtwoord invul en "wachtwoord opslaan in de wachtwoordenlijst" aanvink, dan doet hij het wel. Maar de volgende keer dat ik hem opnieuw opstart is het weer hetzelfde liedje. Ik heb het account al een keer verwijderd en opnieuw ingesteld volgens aanwijzingen van de provider. Ook heb ik Outlook verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Wie heeft de oplossing??

Ps. mijn besturingssysteem is Windows Vista

Groetjes Ellen

Hoi,

Heb je dit probleem thuis of op je werk in een bedrijfsnetwerk.
Voor het laatste: raadpleeg jullie beheerder.

Voor het eerste: dit komt voor wanneer de client voor microsoft netwerken niet is geïnstalleerd, Te zien bij eigenschappen voor LAN-verbinding.

Zie bijlage

...... alsnog de bijlage

Bijlagen

• Client.JPG
    Client.JPG
    40,8 KB · Weergaven: 128
Client voor microsoft-netwerken is wel geinstalleerd, maar de volgende foutmelding geeft hij aan wanneer ik op verzenden/ontvangen klik in Outlook: "ERR too few arguments for the pass command".

Groetjes Ellen

Client voor microsoft-netwerken is wel geinstalleerd, maar de volgende foutmelding geeft hij aan wanneer ik op verzenden/ontvangen klik in Outlook: "ERR too few arguments for the pass command".

Groetjes Ellen

Die client heeft er niets mee te maken. Die error is wel raar. Heb je Office al eens hersteld?

Ja heb ik ook al gedaan, maar geen resultaat.
Ik ben nu overgegaan op 'Windows Mail', dit werkt wel goed.

Groetjes Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan