netwerk weg op experiabox,maar niet op de router

Status
Niet open voor verdere reacties.

magnolia40

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Berichten
31
ik heb een zeer vreemd probleem. ik heb een experiabox (glasvezel) van het merk thomson. ik heb een apple router in de brugmodus er tussen zitten. dit alleen om het bereik te versterken naar boven.

er zijn 3 apparaten die het apple netwerk herkennen ,de macmini,de ipad en de macbook. de andere 3 herkennen het netwerk van de thomson,een windows pc,een iphone en een htc mobiel. dit heeft altijd zo gelopen en werkte goed.

tot op afgelopen week. het thomson netwerk is compleet verdwenen en die 3 apparaten kunnen dus niet op de WI-FI. de telefoons gaan wel op het 3g netwerk,maar de windows pc kan niet meer het internet op.

ik heb het wel vreemd gevonden vanaf het begin dat niet iedere apparaat het apple netwerk herkend,terwijl het gewoon 1 netwerk is.

ik wil graag alle apparaten gebruiken,maar heb werkelijk geen idee waar het probleem zit. de experiabox is meerdere gereset en compleet uit gezet. op de 3 apparaten die op het apple netwerk zitten,kunnen ook de thomson niet vinden. en dat was eerder wel zo.

verder heb ik qua telefonie en tv geen problemen met de experiabox.

ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en anders hoor het ik wel.

hoop dat iemand me verder kan helpen....:)
 
Kijk eens of de Experiabox soms het IP adres heeft veranderd?
Soms Helpt een reset van de Experiabox ook, is een klein knopje met pennetje even ingedrukt houden en dan zo'n 30 minuten wachten en proberen weer verbinding te maken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan