Netwerk werkt niet (WINS-PROXY)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
Netwerk werkt niet (WINS-PROXY) (kom netwerk niet meer op)

als ik op mijn server ipconfig /all doe zie ik bij WINS-proxy ingeschakeld.... ja staan. en het zou lijkt mij best daardoor kunnen komen, dat ik die server niet in kan (mijn server)

hoe schakel ik die proxy weer uit

op andere computer staat hier nee, en staat deze niet aan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ik heb mijn netwerk naar die server vaak nodig, en ik baal er van dat ik er niet op kan.
ik weet bijna 100% cker dat dit het probleem is dat ik er niet op kan, want op andere computers staat deze niet aan.
hoe kan ik deze dus uitzetten
 
Laatst bewerkt:
ik heb het gedaan, en de Wins-proxy staat nu uit
ik heb op de andere server gekeken die wel werkt, in het register, en daar zag ik deze er niet eens bij staan.
nu heb ik die verwijdert, eerst een backup er van gemaakt. en daarna verwijdert. want 0 is ook niks. en dus weg. alle2 gedaan. op anders server waar ik wel inkom vanbuit netwerk staat die er ook niet bij in register.
maar daarop werkt we het netwerk. (na opnieuw installeren)
de server die nog niet werkt in het netwerk krijg ik de melding.

\\server is niet toegankelijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt.

kan het netwerkpad niet vinden.



ik zie dus alle computers in mijn netwerk, ik kom overal in, behalve die server.

Gebruikersnaam is het zelfde in mijn acound.

op de server heb ik een gerbuikernsaam aangemaakt die ook op mijn computer ingestelt is. waar ik dus mee inlog. op de server heb ik bij het delen van de map bij machitgingen de gebruiker "ik zelf" er in gezet. waarvan het zelfde wachtwword was.
dit heeft eerst gewoon altijd gewerlt/

nu die proxy uitstaat dacht ik dat het wel zou werken, maar dus niet.
bij start uitvoeren -> CMD /k Ipconfig /all staat nu Wins-Proxy ingeschakeld.. .. .. .. NEE.

ik heb server opnieuw gestart, al een paar keer. ip adressen geconroleerd. vast ip / en niet. geprobeerd,. maar niks, ik kom er niet uit.

ik moet nu alles met ftp gaan doen :(

iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan